Saturday, November 24, 2007

Facebook: serious business

OMG AMNESTY GÅR INTE MED I MIN GRUPP SOM JAG SPAMMAT TILL ALLA I MODO

Vi tar det igen: facebook är inte på riktigt. Det finns en massa jättebra andledningar till att gå ur Amnesty, men att de inte vill spamma sina 70000 medlemmar om en grupp på facebook är inte en av dem... Jag måste seriöst lägga av med mitt konto där, inte för att jag har något emot det i sig men herregud, det här är inget jag vill se tillbaks på och känna att jag var en del av när jag är 70.

5 comments:

Anonymous said...

Det är tydligen inte bara intarblarhgs som är srs bsns, Carina Rydberg ÄR DET OCKSÅ RILLY OK!???!?1

Anonymous said...

Men det finns fina saker på internet, som pixelcomics om queert handarbete, så det är okej.

David said...

Jag älskar internet, irl. Det är bara så många som kletar igen tuberna. B-B-BLOGGING 'BOUT MY GENERATION!

Anonymous said...

Carina Rydberg är säkert fursuiter i hemlighet. FURSECUTION!!1

Anonymous said...

OMG!? Jag trodde CR var en riktig människa. Hatar när vuxna människor tror att facebook är ett viktigt forum för samhällsdebatt. typ som att skriva kommentarer till nyheter på SVD:s hemsida.
Någon behöver ta ett dator-körkort...