Wednesday, November 7, 2007

The next two have done for fake news what Fox News has done for fake news.


Jag känner mig så smutsig! Idag hände det. Jag gick på det. Jag läste en artikel i metro som gick ut på att facebook har typ en miljon svenska medlemmar och utbrast "Oj, så många!". Jag insåg direkt mitt misstag. JAG TOG EN FACEBOOKARTIKEL PÅ ALLVAR! Det är kanske dags att sluta nu, alltså både med facebook och med tidningar. Jag har ingen respekt för journalister alls längre, sitter man och facebookar hela dagen och hafsar ihop en notis på 1000 tecken om sin nya favoritfacebookgrupp är man typ en... Man är.... Äsch! FACEBOOKNYHETER ÄR INGA NYHETER, JAG HAR INGEN RESPEKT FÖR JOURNALISTER. That is all.

2 comments:

Anonymous said...

GET THEE BEHIND ME!! PURGE BURN MAIM osv.
Nä, men det här är ju allvarliga saker. Doktorn ordinerar tre veckors camp-kultur samt ordentlig genomläsning av Principia Discordia. Har du den nånstans? Annars finns okej scan här
http://www.fnord.org/occult/discordia/scanned/fnord.html
Det var allt.

David said...

I sort of enjoyed the confusion part.