Saturday, September 29, 2007

I slowly unwork the mystic bindings of your Wildheart Spaulders, apologizing softly for breaking your set bonus


Ännu ett bevis på att Kina är det bästa som har hänt internet sen någon kom på att man kan skriva +funny efter Scrubs när man söker på . Kotaku skriver att alla kvinnliga karaktärer i det kinesiska MMORPG't (snygg grammatik jag fick till där) King of the World har blivit frusna och kan enbart låsas upp genom att med en webcam visa att man faktiskt har riktiga tjejgrejer. Varför man skulle störas av transkaraktärer (dvs typ ALLA mina karaktärer i något CRPG/MMORPG ever) är jag inte helt säker på, men jag antar att det antingen handlar om att man vill ha tag på tjejer att stalka för att man är, tja, en MMO-spelare, eller att man är nervös att den heta Night Elfen man ger episka fontänorgasmer till innerst inne är en *skräck* kille! Det blir ju coolt så för då kan man vara säker på att all cyb0r man har är garanterat 100% straight. I och med namnet antar jag att spelet är typ Titanic Online vilket gör det till världshistoriens bästa spel. Nu måste jag köpa en webcam och hitta någon som kan tänka sig att visa sitt junk inför den så jag kan starta en karaktär som heter typ Rozee eller R0se eller Rroossee eller något sånt. I'm flying, JackDarkEvil! I'm flying!

5 comments:

Anonymous said...

hehehe lolz!

Anonymous said...

Deal, men bara om du visar ditt junk för min heta blonda Blood Elf vid namn LEggoogglalaaaazzz. Han är halv-vampyr (whampyreh), halv-gravid (av typen snapesnogger-naga) och halv-unicorn. Och så dreamy! Cib0rz???+?

David said...

*IMMUNE TO POWEREMOTERS*

Her hair is long, blonde and it's the most beautiful you have seen. She looks just like a normal elf but is larger in the boob area, due to her being one-fifth orc female. She has a necklace around her neck saying she is a slave to a mistress (guild leader of my guild) but she can think on her own.

If spoken to, you see that her voice is the nicest voice you have ever heard, a very sexy, but she seems very sad also. There are many bitemarks on her neck, but not self-inflicted.


Vet du någon sida där lulziga flagRSP's postas? Jag har inte läst några sen nesho.blogspot.com lade ner :(

Anonymous said...

JA!
http://75.71.126.123/planeswalker/mainrotten.html
Epic lulz.

David said...

IMBA TACK!!!!