Saturday, September 29, 2007

Starstruck på bokmässan :(:(:(:(


Aargh! Här har man gått runt och planerat vad man skall säga när man får sin Phonephucker signerad ända sen David och Goliat slogs mot dinosaurier. Smarta kommentarer, välplanerat rörelsemönster och lama ordvitsar, jag hade allt utom en storyboard! Och sen står man där med en bok, lämnar fram den, mumlar sitt namn och flyr i panik. Jag är världens sämsta fanmale!



Världens bästa bok ändå. I övrigt köpte jag Drift (som jag velat läsa jättemycket men alltid glömmer namnet på och jag har för kort attention span för att ta reda på det), Schlagerbög! (som jag inte vet något om men den har ett bra namn!) och Wild 'n Fresh (r) på bara ett par timmar, vilket jag ser som ett mycket effektivt bokmässebesök. Om det där som folk säger att man kan tyda ens personlighet utifrån ens bokhylla och man går på det jag köpte idag kommer jag återfödas som en högerblogg. Går man på min bokhylla överhuvudtaget kommer jag återfödas som akne. Eller en alv. En alv med akne.

1 comment:

Anonymous said...

En gång kommenterade hon på min blogg, och då blev jag jättenervös och visste inte alls vad jag skulle svara för smart. Jag lider med dig.