Thursday, October 11, 2007

Harry Potter and the lolwut


Jag är inte själv så värst intresserad av att läsa slash, men jag tycker det är intressant och roligt som fenomen, och jag har en enorm respekt för slashers. Dessutom har de gjort mitt liv mycket roligare, och om det finns något jag uppskattar så är det roliga saker. Alltså jag kan inte tycka om något som inte är roligt. Exempel: jag har verkligen försökt se på Heroes, det är asbra och så men det är inte tillräckligt roligt! Det är spännande och fascinerande och snyggt och hej men jag skrattar inte, och jag TROR åtminstone att det är därför. Hur som helst, jag hoppas att det inte verkar som att jag förlöjligar slashers med det här, för jag älskar slashers och att jag skrattar betyder bara att jag tycker att det är fint.

Nu när jag påpekat det kommer här hela poängen. När jag var på skunk och undrade om det skulle finnas några fler Marauder-scener inspelade som kunde dyka upp på OotP-dvd:n postade Mästerkatten en länk, till British Board of Film Classification, där man såg allt additional production material, och även om det inte fanns något mer med världens sötaste tonåring!Snape (titta vad fint jag kan skriva, som en riktig fangirl!) men det fanns något MYCKET bättre.

00:00:37:22 ("HARRY ENTERS")
00:01:07:23 ("HARRY AND RON PACKING")

JAG DÖR! Ahahahaha, tack världen som har gett mig denna hjärna, varför skulle man vilja ha ett sinne för humor som utvecklats efter 12-årsåldern ändå? "Harry enters" hade förmodligen bara varit 50% så roligt om jag inte hade sett den här videon.

Bilden hittade jag på ett ronslash-community (NSFW) på livejournal, beskar den lite för att det skulle bli worksafe. Nu skall jag glo på youtube-videor av starrose.

3 comments:

Anonymous said...

Jaja, Ginny/Tonks är mitt OTP 4evah lol!

Anonymous said...

SLASH RULEZ 4-EVER & EVAAAAh!!!!1

Anonymous said...

Thanks for writing this.