Saturday, October 20, 2007

You can't stop the beat


Okej. Jag skojar inte. ÅRETS BÄSTA FILM! Herregud, allt som jag var lite tveksam över var ingenting nu, det var så himla fint allt! Nikki Blonsky var helt otrolig, så himla glad och fin och bättre än Ricki Lake! Och Christopher Walken och John Travolta var det finaste paret! Alltså jag hinner inte lista allt som var bra med filmen för jag har ca 7000 youtubevideor i dålig kvalité att kolla men okej, det var faktiskt två saker som jag var lite besviken på:
  1. Publiken började inte dansa till slutscenen.
  2. Min favoritreplik från Hairspray(1988), "Go to second base!" var inte med.
Den första antar jag var mitt fel, någon måste ju ta första steget och jag hade trots allt bästa platsen i salongen, vilket ju gör mig till en självklar ledargestalt. Men liksom, man vill ju inte vara i vägen för dem som sitter framför en. Men liksom den andra, att höra Amanda Bynes flämta den repliken hade varit hottest evar. Men jag vet inte, den kanske hade blivit rated R då eller något.

1 comment:

Anonymous said...

YES. my feelings exactly!
/ atheart igen